Veelgestelde vragen

Wat is WA4?

WA4 biedt een omnichannel oplossing om de verwachting van de klant te overtreffen door middel van effectief contact te maken via populaire kanalen als WhatsApp, Facebook Messenger of Webchat.

Waarvoor kan ik WA4 gebruiken?

WA4 is een innovatieve organisatie uit Heerlen die bedrijven ondersteunt tijdens de implementatie van omnichannel messaging. Wij adviseren over de do’s en dont’s van alle verschillende kanalen en helpen je om het maximale resultaat te behalen uit WhatsApp, Facebook Messenger of Webchat.

Voor wie is WA4 geschikt?

Ecommerce, Automotive, Onderwijs, Leisure & Travel, Insurance en Software

Hoe werkt WA4?

WA4 ondersteunt organisaties bij de implementatie van omnichannel messaging. Dat betekent dat wij eerst stil staan bij jouw doelgroep. Vanuit dit oogpunt werken we naar een ervaring en gaan we verwachting overtreffen. Wij helpen je graag bij het maken van een een bewuste keuze in hét juiste kanaal dat past bij jou organisatie.

Deelt WA4 informatie over website bezoekers met derden?

Nee, WA4 deelt geen enkele gegevens over je website met derden. Deze gegevens zijn namelijk enkel door jou in te zien. De medewerkers van WA4 hebben alleen toegang wanneer jij daar nadrukkelijk toestemming voor geeft.

General Data Protection Regulation

WA4 vindt het belangrijk dat onze producten en dienstverlening voldoen aan de wetgeving. Daarom houden we rekening met de eisen van de General Data Protection Regulation die in 2018 van kracht wordt in alle EU landen.

Vraag nu uw eigen WA4 demo aan!

Naam
Achternaam
E-mail

Er nog niet helemaal uit? Bekijk de meest gestelde vragen of download de infosheet